Αγαπητές φοιτήτριες, αγαπητοί φοιτητές, / Αγαπητοί συνεργάτες,
Σας προωθούμε την πρόσκληση για το σεμινάριο «Διαχείριση stress / άγχους στην εξεταστική», το οποίο συνδιοργανώνεται από το Κέντρο Ψυχολογικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.) και τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Στο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί εκπαίδευση σε τεχνικές χαλάρωσης από τις Ψυχολόγους του ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ., Ανθή Οικονόμου και Διονυσία Ραπόν.
Πληροφορίες Δράσης:
- Πότε: Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026
- Ώρα: 11:00 – 13:00
- Πού: Πανεπιστημιούπολη Βουτών (Χώρος ΚΕΨΥΣΥ)
📌 Δηλώσεις Συμμετοχής: Μπορείτε να σκανάρετε το QR code που θα βρείτε στην επισυναπτόμενη αφίσα («SCAN ME») για να εγγραφείτε.
Η δράση συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΣΠΑ 2021-2027).
Το Κέντρο Ψυχολογικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.) και η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης (Μ.Ι.Π.) του Πανεπιστημίου Κρήτης σας προσκαλούν στην ομαδική δράση με τίτλο:
«Διαχείριση άγχους στην εξεταστική»
Στο πλαίσιο της δράσης, οι Ψυχολόγοι του ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ., θα παρουσιάσουν τεχνικές διαχείρισης άγχους και χαλάρωσης, με στόχο την ενίσχυση της ψυχικής ευεξίας και της αποτελεσματικής προετοιμασίας κατά την εξεταστική περίοδο.
Πληροφορίες δράσης:
• Ημερομηνίες: Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 & Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026
• Ώρα: 13:00 – 15:00 μ.μ.
• Χώρος: Πανεπιστημιούπολη Βουτών, ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.
Δηλώσεις συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να εγγραφούν σκανάροντας το QR Code στην επισυναπτόμενη αφίσα (SCAN ME).
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του έργου του ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ. και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΣΠΑ 2021–2027).
Διαχείριση άγχους στην εξεταστική
