ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

ΤΙΤΛΟΣ ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

«Αντιμετωπίζεις δυσκολίες στο πανεπιστήμιο;  Έλα να το συζητήσουμε μαζί»

Για Φοιτητές/τριες με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες*:

  1. Φοιτητές/τριες με σοβαρές ασθένειες ή αναπηρίες: Νοητική αναπηρία, Αισθητηριακές αναπηρίες (όρασης: τυφλοί, αμβλύωπες / ακοής: κωφοί, βαρήκοοι), Κινητικές αναπηρίες, Χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα
  2. Φοιτητές/τριες με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : Δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαναγνωσία κ.λπ.
  3. Φοιτητές/τριες με άλλες κατηγορίες αναπηριών ή προβλήματα υγείας: Ψυχικές διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, Πολλαπλές αναπηρίες

  Συμμετοχή:

Το ΔΩΡΕΑΝ σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που θέλουν να συμμετάσχουν σε μια σειρά θεματικών συναντήσεων. Η δομή του σεμιναρίου βασίζεται στη διαδραστική συμμετοχή των φοιτητών/τριών.

 

Στόχος Σεμιναρίου:

Το ψυχοεκπαιδευτικό σεμινάριο «Αντιμετωπίζεις δυσκολίες στο πανεπιστήμιο; Έλα να το συζητήσουμε μαζί» αποσκοπεί στην ενδυνάμωση φοιτητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ώστε να διευκολυνθεί και να αναβαθμιστεί η ακαδημαϊκή τους εμπειρία και να διαχειριστούν τις καθημερινές προκλήσεις που βιώνουν. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει πρακτικές συμβουλές, παραδείγματα και δραστηριότητες που συνδέονται άμεσα με την καθημερινότητα των φοιτητών/τριών.

Το σεμινάριο εστιάζει:

  • Στην κατανόηση των αναγκών των φοιτητών/τριών και τη διαχείριση καθημερινών προκλήσεων.
  • Στη βελτίωση της επικοινωνίας με τους/τις διδάσκοντες, -ουσες και τη διεκδίκηση εξατομικευμένων εκπαιδευτικών ρυθμίσεων.
  • Στην υιοθέτηση αποτελεσματικών στρατηγικών μελέτης και οργάνωσης χρόνου.
  • Στην αντιμετώπιση δυσκολιών προσβασιμότητας, καθώς και στην ενίσχυση κοινωνικών σχέσεων και ένταξης.
  • Στη διατύπωση προτάσεων για τη διεκπεραίωση ειδικών εκπαιδευτικών ρυθμίσεων.
  • Στην ανάδειξη και διαχείριση των δυσκολιών στις εξετάσεις και την εφαρμογή εκπαιδευτικών προσαρμογών.

 

Διάρκεια και Πρόγραμμα:

  • Διάρκεια: 2 εβδομάδες (δύο συναντήσεις ανά εβδομάδα, διάρκειας 2 ωρών).
  •   Έναρξη: Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε 4 ημέρες, 2 συναντήσεις ανά βδομάδα

(06 / 05 / 25, 08 / 05 / 25, 13 / 05 / 25, 15/ 05 / 25), ώρα 12.00-14.00

  • Χώρος διεξαγωγής: ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ., Φοιτητικό Κέντρο, Πανεπιστημιούπολη Βουτών

 

Συντονίστρια Σεμιναρίου:

Αριάνα Αρχοντάκη, Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, μέλος της Μ.Ι.Π., στην Υποστήριξη Φοιτητών/τριών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Δηλώσεις συμμετοχής: https://forms.gle/Cs7S8ByXf8NNGVkF6

Αριάνα Αρχοντάκη
Κοινωνιολόγος/Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού  
Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία &
Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ( Μ.Ι.Π. )
Φοιτητικό Κέντρο (πάνω από τη λέσχη), Πανεπιστημιούπολη Βουτών
(πρώην Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών) 
Τηλ.: 0030 2810 394880
e-mail: ariana@uoc.gr
URL: prosvasi.uoc.gr

_________________________________________________

Menu

Τμήμα Χημείας