Ανακοίνωση για την έναρξη του μαθήματος «Προχωρημένα Εργαστήρια Βιοχημείας»
Δείτε την ανακοίνωση στον παρακάτω σύνδεσμο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ-ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ-2025-2026.pdf
Continue ReadingΔείτε την ανακοίνωση στον παρακάτω σύνδεσμο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ-ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ-2025-2026.pdf
Continue ReadingΔιόρθωση στην ώρα του μαθήματος Ποιοτική & Ποσοτική Ανάλυση (ΠΠΑ) Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 11.00 Αγαπητές /τοι, φοιτήτριες/ές Σας ενημερώνουμε για την έναρξη των παρακάτω μαθημάτων Ποιοτική & Ποσοτική Ανάλυση (ΠΠΑ) θα ξεκινήσει την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 11.00 Μαθηματικά Ι θα ξεκινήσει την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 και ωρα…
Continue ReadingΕΓΚΥΚΛΙΟΣ-ΕΓΓΡΑΦΩΝ-ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-2025.pdf.pdf ΚΥΡΩΣΗ-ΠΙΝΑΚΩΝ-ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-2025-ΜΕ-ΑΔΑ.pdf
Continue ReadingΤα εργαστήρια Αναλυτικής Χημείας II θα ξεκινήσουν την Δευτέρα 29/9. Η σύνθεση των ομάδων, το πρόγραμμα καθώς και ότι έχει σχέση με το εργαστήριο θα ανακοινώνεται στο e-class του μαθήματος. Σας ευχαριστώ Γιώργος Κουβαράκης
Continue ReadingΣτεγαστικό Επίδομα 2024-2025: επανέναρξη υποβολής αιτήσεων https://www.merimna.uoc.gr/index.php/el/anakoinwseis/1115-stegastiko-epidoma-2024-2025-epanenarksi-aitiseon
Continue ReadingΑγαπητές/οί φοιτήτριες/ές, Ενημερώνεστε ότι το μάθημα «Επικοινωνία της Επιστήμης και Τεχνική Συγγραφή» είναι το ίδιο μάθημα με το προηγούμενο «Ακαδημαϊκά Αγγλικά – Χημική Ορολογία». Ως εκ τούτου, όσοι/ες έχουν ήδη παρακολουθήσει και εξεταστεί στο μάθημα «Ακαδημαϊκά Αγγλικά – Χημική Ορολογία» δεν μπορούν να δηλώσουν ξανά το μάθημα «Επικοινωνία της Επιστήμης και Τεχνική Συγγραφή». Υπενθυμίζεται ότι το μάθημα εξακολουθεί να αξιολογείται αποκλειστικά με εργασίες….
Continue ReadingΔείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων Χειμ.Εξ. στον παρακάτω σύνδεσμο Ωρολόγιο-προγρ.-Χειμερινού-εξ.2025-26.pdf
Continue Readingα_αίτηση_υποψηφιότητας εκπροσώπου φοιτητών_Συνέλευση Τμήματος_2026 β_ypeftinidilosi-1599-86_εκπρόσωποι φοιτητών Συνέλευσης Τμήματος_2026 γ_Έντυπο Ενημέρωσης_προσωπικά δεδομένα(φοιτητές 1ου, 2ου, 3ου κύκλου σπουδών)25_(υ)
Continue Reading